1dnovells

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

GOTTA BE YOU - DEL 1

Av one direction - 11 mars 2012 20:47

Jag vaknade av mammas höga skrik. Jag sprang ner och kollade vad som hände. Mamma stod på en stol och skrek, men lägre än förut. ''Mamma, Vad håller du på med?'' jag kollade konstigt på mamma och suckade. ''Är det Leos leksaks råtta igen? Mamma på en takvåning i London finns inga råttor eller möss.''  Mamma började skratta hon gick ner för stolen. Men hon såg ändå inte säker ut på att det var en leksak. ''Leo du skrämmer livet ur mig. ta bort den nu!'' Skrek mamma till honom. Hon skrek väldigt högt, högre än skriket hon väckte mig med. Leo blinkade snabbt med ögonen och skrek ''SKRIK HÖGRE TACK!'' Mamma skrattade och skrek tillbaka ''JAG KAN PROVA!'' Jag gick upp så att jag slapp dårhuset där nere.
Jag satte mig vid datorn loggade in på facebook. Jag hade 2 vänförfrågningar 2 medellanden och en händelse. Jag började med att kolla på vänförfrågningarna. OMG!
Den ena var från Liam Payne och den andra var från Harry styles. Varför hade dom skickat förfrågningar till mig? Jag drog åt mig mobilen och ringde Lexi. Hon svarade inte. Vilket var väldigt tur när jag tänker på det. Om Lexi får veta det kommer hon att skaffa facebook och bli vän med dom så jag kan ha dom för mig själv. Jag la ifrån mig mobilen och kollade händelsen. Harry och Liam hade skrivit i min logg!
Jag kollade först vad Harry hade skrivit. 'Kolla din inkorg' Åh Han hade skrivit ett utav dom där två medellandena!
Jag skrollade ner och kollade vad Liam hade skrivit. 'Hej Nikki. Kolla dina medellanden direkt!'
Jag tryckte på medellande knappen och kollade först på Harrys.  'Lägg till mig i din kontakt lista på mobilen.'   Jag högg tag i mobilen igen och skrev in numret som var bakom. ÅH! Jag har Harry Styles nummer!  Jag kollade vad Liam hade skrivit. Han hade nästan skrivit likadant som Harry. 'Här har du mitt nummer' Jag tryckte på 'Lägg till kontakt och skrev in hans namn och nummer.  Jag skrollade på Liams logg och kollade på allt han hade skrivit.
Nu ringde mobilen och jag skyndade mig inte direkt. Jag kollade lite till på Liams logg och sen tog jag mig tid att svara.
''Hallå?''
''Hej, Det är Nikki va?''
''Japp det är de, Vem är du då?''
''Ja du kanske inte hör det men det är Liam Payne från One direction.''
Jag kan inte tro det är sant! Vad ville han mig?
''Jaha, Varför ringer du då?''
''haha, jag kunde nästan förstå att du skulle fråga det. Jag undrar om du skulle vilja gå med mig på galan ikväll.''
Det ville jag gärna men vad skulle jag säga till mamma.
''Gärna men jag måste kolla kalendern jag är ju ganska fullbokad serru.''
''Haha, okej men  ring tillbaka innan 3 om det går.''
''Okej, Hejdå Liam''
''Hej då Nikki''
Hur vet han vem jag är, hur vet han att jag finns?
Jaa... Han kanske hade läst 'Teen News' Jag vart ju intervjuad av dom.
Jag rotade igenom några lådor och till sist hittade jag tidningen.  Lady GaGa var på omslaget och under bilden stod det. 'GaGa tappade texten'
Jag började bläddra och min intervju var nästan i början. Det var 5 frågor och lite fakta om mig. Jag började läsa frågorna och svaren
Har du någon relation?
Nej det har jag faktiskt inte, Jag hade en kille för ett tag sedan men han var otrogen så det höll inte så speciellt länge.
Har du någon på G?
Haha, Nej det har jag inte Eller vem vet?
Om du skulle dejta en kändis vem skulle det vara?
Någon från One direction skulle det nog vara.
Om du skulle vara känd vad skulle du vilja vara känd för då?
Jag skulle vilja vara en modell eller kanske en sångerska.
Om du var sångerska och skulle ha ett artist namn vad skulle det kunna vara?
Har faktiskt ingen aning, Jag skulle nog kalla mig mitt riktiga namn Nikki Lee
___________________________________________________________________________________________________
Hoppas att ni gillade det! Kommentera, Sprid och Följ!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av one direction - 16 mars 2012 18:41

Jag gick och bytte om till det jag skulle ha på mig. En rosa kort klänning med en liten diamant väska till. Jag kollade på mitt förskräkliga hår. Jag hämtade locktången. Lockarna var OK men inte perfecta. Efter att jag hade sprayat hårspray i hela hå...

Av one direction - 11 mars 2012 21:55

Jag stängde igen tidningen och suckade. Vad ska jag göra? Mamma kommer ju inte vilja att jag ska gå på en gala med en kändis som jag inte känner. Jag funderade ett tag och sedan gick jag ner. Mamma kollade på mig och och skakade på huvudet. ''har du ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards