1dnovells

Alla inlägg den 16 mars 2012

Av one direction - 16 mars 2012 18:41

Jag gick och bytte om till det jag skulle ha på mig. En rosa kort klänning med en liten diamant väska till. Jag kollade på mitt förskräkliga hår. Jag hämtade locktången. Lockarna var OK men inte perfecta. Efter att jag hade sprayat hårspray i hela håret så hörde jag att det tutade utanför. Jag gick ner för trappan och ut genom dörren. Där var en lång vit limmo. Ut kom Liam. Han kramade mig och sa ''Du är superfin'' Jag log mot honom och svarade ''Tack. Du med''

Jag klev in i limmon. där satt inte bara jag. Där satt även Harry, Niall, Zayn och Louis. 

''Vilken snygging du har fått med dig'' Sa Harry. Jag vart röd om kinderna men det märktes nog inte. Så pass mörkt var det. ''Jag vet Harry. Så bort med tassarna!'' de började skratta, högt. Jag skrattade också. Jag kollade på Liam. Han kollade visst på mig med. 

''Blir det din första gala?''

''Jaa det blir det. Men jag antar att det inte är din första''

''Hah nae det är det inte. Han log stort. Jag log tillbaka. Harry skrek helt plötsligt ''KYSS VARANDRA NU DÅ!''

Jag och Liam började skratta.  

''Harry om du inte kommer ihåg det så träffades vi nyss.'' sa Liam

''Jammen det spelar väl ingen roll eller?''

Jag skakade på huvudet. ''VI känner inte direkt varann än'' sa jag. 

''Harry böjde sig fram och viskade. ''Han är inte direkt nån bra kyssare.'' Jag kunde inte hålla mig för skratt. ''HAHAH!'' Liam kollade konstigt på mig. ''Vad sa han?'' 

''han sa att du inte var nån bra kyssare.''  Liam kollade på mig och sa ''Då är jag väl inte det då.'' 

''Det är du säkert'' sa jag och log stort.

Tillslut stannade limmon och vi gick ut ur den långa bilen. Vi fick många papparatzis runt oss. Blixtarna var starka. Väldigt starka. ''Vems sälskap är det här?'' Sa en av killarna och nickade mot mig. ''Mitt'' Sa Liam och log. När vi hade trängt oss förbi Papparatzisarna så vart allt svart. Jag hörde röster men jag kunde inte öppna ögonen.

''Kommer hon klara sig?''

''Vad hände?''

''Nikki!''

''Kom igen öppna ögonen!''

Det var flera röster där borta men jag kunde inte avgöra vems som var vems. En del var främmande och en del kände jag igen på sätt och vis.

___________________________________________________________________________________________________

Kommentera, prid och följ!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards